استكبار و صهیونیست ها از ایران اسلامی می هراسند
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، آیت الله 'محمد امامی كاشانی' در خطبه های نماز جمعه امروز تهران درباره مذاكرات ایران و گروه 1+5 كه قرار است در روزهای آینده در مسكو برگزار شود، افزود: این مذاكرات در حالی در مسكو برگزار می شود كه ما در گذشته شاهد بودیم غربی ها حاضر نبودند، جمهوری اسلامی ایران به غنی سازی 20 درصد دست یابد ولی به همت جوانان و دانشمندان ایرانی، توانستیم به پیشرفت های بزرگی دست یابیم.

وی در ادامه خطاب به كشورهای غربی با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: همچنانكه رهبر معظم انقلاب فرمودند، استكبار غرب و صهیونیست ها از ایران هسته ای نمی هراسند، بلكه از ایران اسلامی می ترسند.

امام جمعه موقت تهران درباره بیداری اسلامی در منطقه نیز اظهار داشت: تاثیرگذاری ایران بر بیداری اسلامی منطقه از این رو بود كه توانست اسلام را در دنیا مطرح كرد.

آیت الله امامی كاشانی با یادآوری این كه ایران در پیش از انقلاب، هیچ حرفی برای گفتن نداشت، گفت: این اسلام بود كه به ایران، عزت ملی و اقتدار داد و باعث استقلال مملكت شد.

امام جمعه موقت تهران خطاب به كشورهای غربی و استكبار گفت: خون ریزی، غارتگری و شكنجه هایتان، باعث شده است كه روز به روز در دنیا منفورتر شوید و امروز دنیا از شما ناامید شده است.

وی با یادآوری اینكه تحریم های ایجاد شده علیه جمهوری اسلامی ایران برای كشور ما فرصت ایجاد كرده است، خطاب به غربی ها گفت: شما فكر می كنید با این تحریم ها می توانید ایران را بترسانید، ولی بدانید كه اینطور نیست، تحریم های شما نه تنها ایران را نمی ترساند بلكه باعث شده است ملت ایران محكم تر از گذشته بر آرمان های خود بایستد و عقب نشینی نكند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه به سالگرد درگذشت مرحوم 'آیت الله مشكینی' اشاره كرد و گفت: ایشان شخصیتی بزرگ ، استاد فقه، اصول، اخلاق و تفسیر و عاشق امام راحل و علاقه مند به نظام و ولایت بود و بسیاری از فضلای قم از شاگردان مكتب اخلاق و درس ایشان بودند و از محضر ایشان بهره بردند.

آیت الله امامی كاشانی درباره نامگذاری سال جاری با عنوان سال تولید ملی از سوی رهبر معظم انقلاب نیز اظهار داشت: در آیات قرآنی بارها به مساله تولید و بهره برداری تاكید شده است.

سیام/9121**1572





:: برچسب‌ها: قدیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: